divendres, 6 de juny del 2008

JOSEP VICENT MARQUÉS

Ahir va morir el sociòleg Josep Vicent Marqués autor del llibre 'País Perplex'. El vaig vore un parell de vegades a l'UJI i en uns Premis Octubre. Sovint anava a la biblioteca del meu poble per llegir la seva columna al Levante. És curiós perquè sempre m'havia semblat més major del que realment era.

Recorde que eixia en el famós reportatge del 30 minuts de 1997 'Valencians: cosins o germans' donant una explicació racional al blaverisme. Cal dir que ací també apareixia l'exsecretari general de la Unió de Llauradors i Ramaders Joan Brusca de Benicarló que també va faltar enguany.

Tinc la sensació que se'ns estan acabant els homenots...

3 comentaris:

Lola Steiner ha dit...

Que ens quedem sense homenots? I tu què ets?

Lola Steiner ha dit...

Per cert, te hem trobat a faltar al Mario avui. Hem anat la Doloretes, el Ricard i jo, però no és lu mateix..
I que sembla que la Gemma i la Aida es quedan per a l'any que ve, han arribat les plantilles i només desapareixen les places de l'Ester i la Paqui (que no marxa, clar)

BEN ha dit...

Lo de homenot ho diràs per la panxa prominent, no? Ahir vaig fer una caragolada de bigot...ja te contaré!