dilluns, 7 de juliol del 2008

29a CURSA de PALLEJÀ

Ahir vaig fer una cursa nova i el fet que va començar a les 10 del matí d'un diumenge de juliol va resultar infernal. No havia estat mai a Pallejà i com desconeixia el terreny vaig portar amb mi una guia de diversos pobles del Baix Llobregat. Una guia que pesa un quintal....
En fin, el poble no és molt gran i no em feia falta per res.
Vaig fer uns 5 primers quilòmetres molt ràpids però al final els 28 graus i la solana van acabar per destrossar al personal. Al remat, vaig fer 45min 46seg que són 10seg millor que el 15 de juny a la Vila Olímpica i el millor temps des de la Cursa de Nou Barris de l'any passat. I això només entrenant dimecres....no ho entenc....cada dia que passa entenc menys d'aquest esport.
De totes maneres, el millor moment del dia, sens dubte, van ser totes i cadascuna de les 7 hores de final de Wimbledon que vam seguir a casa amb uns amics....mític!