dijous, 27 de novembre del 2008

So many books, so little time...

La setmana passada vaig acabar 'El Mar' de John Banville que ha resultat una lectura pesada, feixuga i gràcies que només tenia 200 pàgines. Texts farcits d'adjectius amb una descripció contínua i minuciosa que esdevé, en la meua humil opinió, lenta i desesperant per moments. I això que l'edició era en castellà...
Gran moment dimarts a la tarda quan vaig adquirir a bon preu un lot d'onze llibres. Un vocabulari (Castellà-Fang-Català), un Diccionari d'Abreviacions, un Diccionari Català-Finès, un Diccionari Visual, un assaig sobre sintaxi anglesa que mai no llegiré i uns llibres d'exercicis de writing i reading skills. Vaig eixir de la tenda més content que un gínjol. Ja tinc ganes de portar-los cap al poble i fer-los lloc en l'habitació que necessita urgentment d'un altre prestatge.

2 comentaris:

Lola Steiner ha dit...

Fines-català????????

No t'has perdut res de l'altre mon avui, excepte gaudir de la increible i mai prou valorada companyia de Nosferatu.

BEN ha dit...

Hòstia estava realment motivat per anar, però després va ploure i tot o sea que vaig fer bé en quedar-me.
Per cert, el diccionari és Finès-Català i no a l'inrevés.
AU