dijous, 8 d’octubre del 2009

EM PUC QUEDAR LA SAMARRETA?

Paul Shirley és només un jugador de bàsquet de Kansas. A part de ser un jugador de bàsquet de Kansas, Paul Shirley també escriu i ho fa molt bé.
Em vaig fixar per primera vegada amb ell en una columna del PAIS i em va agradar el seu estil. Poc a poc vaig descobrir que havia publicat un llibre anomenat 'Can I keep my jersey?' on descriu un periple de 4 anys en 11 equips diferents. És irònic, mordaç i sovint exagerat. En certs moments tens la sensació que també és prou animal i una mica desalat.
Al llarg del llibre, ens obre una finestra per descobrir la NBA per dins, com els equips tracten els jugadors com una mercaderia. A més a més, trobem una visió òptima de l'altra cara de l'esport, d'aquells esportistes que no guanyen milions i es converteixen en vagabunds a la recerca d'un contracte per subsistir uns mesos abans de tornar a la carretera.

2 comentaris:

El tio Mel ha dit...

Xa? 11 equips en 4 anys? ixe qui és ? l'Okunowo del bàsquet?

BEN ha dit...

Ie Magin!
Askarxai diu si al febrer farem quedà amb el xiquet a la meua caseta?
Jejejeje....