dijous, 15 d’octubre del 2009

IMPAGABLE

Darrerament m'he adonat que només escric els dijous. Si més no, aquest fet m'ha permés tindre una certa distància per jutjar perplex els esdeveniments del passat dimarts 13.
El fet que el PP nacional vulga un cap de turc és normal i qui està més baix a l'escala d'importància és el 'pijo de Castelló'. El que és més fort és que Rajoy force el cessament de Costa per la seua relació amb la trama i deixe viu a Camps que està més emmerdat que ningú.
Confesse que m'ho vaig passar bomba dimarts a la vesprada i dimecres al matí esperant quina nova 'animalà' amollaven. Per això, des d'ací animem al repel.lent rei dels Infinities i els 'pelucos' de luxe a tirar de la manta i a vore que passa. Seria divertit i m'obligaria a escriure uns altres dies que no foren dijous.

1 comentari:

El tio Mel ha dit...

Em sap greu, però te quedaràs amb les ganes...no tirarà de la manta.

A mi hi ha una denominació del personatge en qüestió que m'agrada més que "pijo": "el dandi de Castelló".

A chuparla, a seguirla chupando! jajaja